I'll be there till the stars don't shine

Godmorgon! Har precis ätit och gör iordning mig inför kusinens kalas. Förmodligen skall jag köpa verm-x innan men vi får se när Iota hör av sig. Igår övningskörde jag kvällstid till Hymra för att säga godnatt och se att hon mådde bra. Jag passade på att lyfta framhovarna för att se om linet var kvar. När jag lyfte första så stegrade hon och gick iväg (hon var lös i hagen), men när jag lyfte andra så märkte hon att jag inte skulle pilla utan endast titta så då gick det super. Jag såg dock inte om linet var kvar, hennes hovar var alldeles för leriga. En liten rolig grej var iallafall att hon stod ensam tillsammans med painten, de andra hästarna var i en annan del av hagen. De första dagarna så fick ju inte painten vara med för Hymra, men nu stod dem tillsammans!

I och med att jag började att kolla på Supernatural - serien så började jag även att lyssna på Bon Jovi ironiskt nog. Vanligtvis så lyssnar jag på disturbed och musik i den stilen men Bon Jovi är faktiskt rätt så härlig att lyssna på! Och han har en hel del klokheter att dela med sig utav.

We weren't born to follow
Come on and get up off your knees
When life is a bitter pill to swallow
You gotta hold on to what you believe

Believe that the sun will shine tomorrow
And that your saints and sinners bleed
We weren't born to follow
You gotta stand up for what you believe


It's all the same, only the names will change
Everyday it seems we're wasting away
Another place where the faces are so cold
I'd drive all night just to get back home

I'm a cowboy, on a steel horse I ride
I'm wanted dead or alive
Wanted dead or alive



And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always. ♥

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0