Oh, we're half way there

Precis hemkommen från dagens alla äventyr! Körde mors bil idag, automat. Jag tycker att det är lite obehagligt att inte behöva koppla och växla men man vänjer sig så småning om, det positiva med att köra är iallfall att man får kommandot över musiken! Disturbed, Eminem, Ebba grön, 30 seconds to mars och Volbeat på hög volym är fina grejor!

Jag fick iallafall se Therese lägenhet, hon bodde superfint. Hon bjöd på kakor, bullar och tårta :) Sen lekte vi även lite med syrrans mobilkamera. Tre tjejer som absolut inte vill vara med på kort är plötsligt världens linslusar och gör fula grimarser så fort det handlar om att ta specialbilder. Kul var det iallfall och både vi och de andra skrattade gott åt bilderna!

Efter kalaset så körde vi/jag vidare mot svärsjö, där stannade vi för en pizza och pappa träffade en gammal bekant. Vi fortsatte sen vidare till Iota. Hon visade mig runt lite och vi pratade lite häst. supertrevligt! Jag köpte verm-x ock fick även med en insektsspray.

              

När vi sedan var hemma igen så tog jag mopeden till älskade Hymris och gav henne pelletsen. Hon slukade det direkt och ville absolut ha mer! Även de andra blev helt som tokiga och ville också ha - haha. Jag följde sen med hästarna in i skogen och satte där ett bra tag och filosiferade. Vi såg en del djur på andra sidan staketet och jag bestämde mig sedan för att ta en liten tripp in i skogen. Jättefin skog, verkligen! Sen myste jag lite med Hymris, hon lät mig även kolla hennes fötter helt utan problem. Kliade massor och behandlade även korsryggen lite. Det var en sån här kravlös kväll och jag kände att jag kom ner på jorden och kunde äntligen se klart. Jag var närvarande för första gången på riktigt länge och vi , hela flocken, dansade fram. 
 
You pick me up when I fall down
You ring the bell before they count me out
If I was drowning you would part the sea
And risk your life to rescue me
When I couldn´t fly
Oh, you gave me wings
Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn´t see
For parting my lips
When I couldn´t breathe
Thank you for loving me

Det börjar föresten bli lite tomt med bilder här, skall försöka ta med kameran mer, men det är så svårt att ta bilder själv, kanske att någon snäll liten vän kan följa med någon dag. :) Det är iallafall jobb som gäller för mig imorgon för att sen direkt skynda mig till Hymra. Sen är det skola för första gången på över 5 veckor på måndag och jag ligger efter i precis allt. Jag funderar på att hoppa av men vi får se.. Det kommer hur som helst bli ganska tomt på bloggen imorgon så ni får gärna önska lite olika texter och liknande ni vill läsa under tiden!

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0