Trafikskolan

Godmorgon! Klockan är nu 08:54 och jag är påväg till trafikskolan. Kl 09:15 har jag en körlektion hos dem och jag ångrar nu att jag glömt att lära mig utvändig och invändig koll.. Jag har ingen aning vad jag skall göra, men allt som har att göra med körkortet känns förjävligt nu. Jag kommer aldrig att klara mig. Teoriprovet har jag på fredag, och jag kan i princip ingenting?! Härligt Madde, härligt!

Jag väntar fortfarande på svar från kollamasken, men har inte fått något. Jag har hört att man brukar få svar samma dag dem får provet, vilket borde ha varit igår? Hur länge brukar ni få lov att vänta? Hoppas verkligen jag får svaret innan helgen iallafall.

Klockan är nu 08:58 så nu skall jag skynda mig till trafikskolan för ännu ett misslyckande - woho!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0