Teori och uppkörning bokat!

Körde lektion imorse och vi försökte sen än en gång boka teori och uppkörning utan resultat. Istället försökte de boka tid för mig med deras körskole-kod. Det är egentligen ingen större skillnad med att boka med eller utan kod, men de bokar aldrig med koden om dem inte tror att eleven kommer att klara det. Om inte eleven klarar det och den är uppbokad med koden så kommer det att synas i deras statistik och det kan därmed leda till att trafikverket beslutar sig för att kolla upp körskolan. Jag som redan var tillräckligt nervös är nu mer än nervös, men jag skall inte klaga! 
Med den här koden så hittade dem iallafall tider redan imorgon, det känner jag mig dock inte redo för så jag bokade teorin 18/5 och uppkörningen 23/5.

Har nyss gjort dagens praktik och om 30 min så har jag dagens andra körlektion. Min körlärare sa att han skulle testa mig, jag vet inte vad det innebär - men jag vill nog inte veta det heller! Förhoppningsvis inga mer vänstersvängar, farliga vänstersvängen eller spanska svängen. Har tröttnat på dem, det är ju inte svårt utan bara tråkigt och det tar dessutom alldeles för lång tid. Parkeringstekniker skulle jag däremot behöva! Men jag tror att han har koll :)

Nu när jag också kan höra bloggmusiken så blir jag nästan rädd, haha påminner mig lite om sektmusik.. Men jag gillar det! Den här bloggen kanske är min lilla sekt, Madde mot världen?

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0