Smått och gott

Fredag
När jag kom in till väntsalen var jag inte nervös alls, man kan ju alltg göra om provet.. Men sen kom det fler och fler och när en kille som att bredvid mig började att gråta så blev det svårt.. Han smittade av sig och ett helt gäng satt och grät, galet! Jag som inte klarar av när folk gråter och börjar oftast att gråta själv, blev ju helt förstörd. Inte för att jag var nervös (vilket jag inte var), men för att dem grät! Provet gick iallafall bra och jag blev godkänd! Superkul att ha det avklarat. Nu är det bara uppkörningen kvar!

Idag
Idag var vi iväg för att kolla på katter, tänker inte avslöja allt för mycket mer än att jag blev ordentligt nerkärad i allihop! Får se hur det blir med det, vi skall dit igen och kolla iallafall. Jättekul även det!

Sen så kan jag ju avslöja att jag har funderinga på att ta hem en/två hundar från rumänien. Dock inte förän huset är klart och jag märker att det fungerar. Vore underbart att få hjälpa någon/några av de stackars hundar som finns där!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0