Skola

Tro det eller ej men jag gick faktiskt till skolan idag, första gången på ca 6 veckor! Ironiskt nog så började vi kl 10:00 och slutade 11:00. Och så är vi lediga torsdag - fredag.. Men ändå, bättre än inget alls! Jag har massor att jobba ikapp, men egentligen så är det inte så mycket, ett par timmar till varje uppgift sen är det klart. Jag skall titta på sista avsnittet av Supernatural nu för att sen åka till trafikskolan och hårdplugga. Jag gjorde ett slutprov hemma igår och fick 52 / 65 , dvs precis godkänt. Det är ju 70 frågor och 5 frågor tas slumpmässigt bort och räknas inte in i resultatet, hoppas verkligen att dem bara tar bort frågor som jag har fel på.. haha!

Imorgon jobbar jag 07:00 - 11:30 , efter det blir det hårdplugg även då. Antagligen så är trafikskolan stängd så jag får plugga hemma, men bättre det än inget alls. På fredag så åker jag till trafikskolan direkt när dem öppnar och sitter där så länge som möjligt. Kl 14:45 så har jag provet! Jag tror inte att jag kommer att bli godkännt men skall bli kul att iallafall få första gjort. Kanske blir lite mindre nervös andra gången då.
På lördag jobbar jag 07:00-11:30 och på söndag jobbar jag 07:00-16:00. Jobbigt men nödvändigt! Sen är det uppkörning som gäller på onsdag, herrejävlar vad nervös jag är.. Det är nog faktiskt större chans att jag klarar teorin än uppkörningen.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0