Sjukanmäld

Nu har jag precis sjukanmält mig till skolan, det här börjar ju bra.. Känner mig febrig och mitt huvud kommer bokstavligen att explodera. Har haft ont i huvudet hela helgen och nu brister det totalt. Jag vill ju till skolan för att träffa vännerna och jag vill ju även till skolan för att visa att även jag kan komma trots att det är första dagen. Jag kan ju det bara går inte. Skall försöka sova nu för att bli bättre, imorn skall jag till skolan! Syrran verkar också vara hemma idag, kanske är någon sjukdom på G i familjen? Det här är typ 10 dagen i streck som jag drömmer att jag blir sjuk i, det måste väl betyda någonting? Jag brukar ju kunna tyda mina drömmar ganska väl. Fast ärligt talat så vet jag nog faktiskt precis vad det handlar om, tyvärr.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0