Micron upprunnen

För flera år sedan så skulle jag poppa popcorn i micron, det sluta med en brand. Idag skulle jag poppa popcorn till mina älskade Supernatural-avsnitt, även det slutade med en brand. Jag borde inte få använda microvågsugnar, åtminstånde borde jag inte poppa popcorn i dem! Men vet vet kanske är det just det som det handlar om. Micropopcorn är farligt för oss människor, micron lika så. En dålig kombo helt enkelt, så dags att sluta kanske?

Sen tipsar jag om att inte andas in i röken, har fortfarande svårt att andas. Helt galet hur pass giftig röken är!

Det slutade iallafall med en falu-rågrut och örtsalt, antar att det var mer hälsosamt!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0