Körlektion avklarad

Har nu haft dagens andra körlektion.. Det första han sa när jag kom in till trafikskolan var "jag har redan varnat henne, det här kommer INTE att bli kul!". Jag skulle alltså köra upp på låtsas, jag var ganska körd redan i början när jag inte riktigt hade koll på hur jag skulle visa lyserna. Sen så tappade jag allt jag kunde, kuggade mig för att jag inte kollade tåg riktigt och för att jag väntade på ett trafikljus som jag inte behövde vänta på (HAHA). Han frågade sen mig vad jag höll på med, efter det så körde jag som vanligt och då gick det super. Med lite övning så skall jag nog klara det här tillslut, min lärare trodde att jag skulle klara av det iallafall och det hoppas jag verkligen!

Nu skall jag byta om och ta mopeden till älskade Hymra. Inget planerat, vi får se vad som händer där. Strålarna skall iallafall behandlas och sen kanske det blir lite förberedning inför verkningen den här veckan? Vi får se!

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0