Invändig kontroll

Körlektionen började som jag innan trott, en invändig kontroll.. Vilket fiasko! Jag har nog iallafall koll på det nu som tur var. Körningen gick någorlunda bra ändå. Vi körde lite vänstersvängar och lite annat. Omkörningarna var roligast haha. Jag pluggade sen även lite teori på trafikskolan, jag har koll på det mesta men det här med huvudled + parkering lär jag kolla upp. En kille som var där frågade mig även om hjälp på en fråga, en fråga som inte jag har fått än. Jag tror jag vet svaret på den men lika bra att kolla upp det också. Ju mer man kan desto bättre!

Jag kom även på nyss att jag är ledig imorgon, gud vad härligt! Min kusin Therese fyller år imorgon så jag skall dit och fira. Skall bli kul att få se hennes lägenhet också, har inte sett den än - fy skäms!

Nu skall jag ta cykeln till stallet och göra min sista praktikdag. Kommer att sakna praktiken faktiskt, tänk vad skönt det vore att alltid ha praktik! Men Jag skall ta hand om Opalen i ca 10 dagar nu, så jag kommer ju att vara där ändå :)

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0