Dagen kan börja

Sov ut lite idag, en av de få dagar jag inte börjar morgonen med en körlektion på trafikskolan. Lagade och åt lite mat medans jag såg första avsnittet av Supernatutal, säsong 6. Jag antar att jag lyckats hamna i en seriefälla igen, men den är ju så bra! Hur som helst, nu skall jag ta cykeln till praktiken och göra det som behövs göras där. Efter det så åker jag till Hymra, kanske kickar jag förbi Linnea på vägen dit och hämtar lite kvarglömda grejer.

Ikväll blir det iallafall fest! Är det lillördag så är det, Karro skall bort nu i helgen och kommer inte hem förän om ca 10 dagar. Och eftersom vi jobbar varsin dag på helgerna annars så är det sällan vi kan göra något. Så en onsdag, varför inte? Som tur var har jag ingen körlektion imorgon iallfall.

Ang imorgon, en hovformsspeciallist kommer då för att försöka verka Hymra. Jag kommer nog tyvärr inte kunna ha den "gamla"  kvar så jag hoppas att det fungerar mellan den "nya" och Hymris. Och jag hoppas verkligen att det kommer kunna gå att verka henne, hon blir skitförbannad så fort man börjar greja med hennes hovar. Ställer sig upp, sparkar med bakbenen osv. "Kränkande behandling" enligt henne, men vad skall man göra när det måste göras?

Texten om Misshandel kommer föresten snart, lyckades få sisådär 60 kommentarer om positiv bestraffning osv på en annan sida.. Intressant det också såklart, även om det inte riktigt var vad jag var ute efter. Fick några andra riktigt intressanta kommentarer ang. våld också, men även det på en annan sida - tyvärr.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0