Cause it makes me smile



De få minuterna jag hade lite energi igår ägnade jag åt att snabbt ta en liten bild, hade absolut ingen energi till att göra det bra utan det fick bli som det blev och här är resultatet! Urdåligt, men jag tror att det är skarmen med bilden. Jag inspererades av låten "skin" och det är nog främst därför jag trots att jag ser förjävloig ut, var osminkad, dålig kvalité på bilden osv. , publicerar den. "Let them know with all you've got that you are not your skin".

Den 9 juni , lördag , så skall hästarna ut på bete! Får se om det får bli en betesreducerare senare men jag testar utan först. Kanske är jag dum som gör det? Vad tycker ni, är betesreducerare en bra produkt? Det är iallafall klart nu att Karro & Opalen kommer och blir en del av vårat gäng igen! Eller ja, över sommaren åtminstånde. Men det skall bli superkul . ser verkligen fram emot en sommar med dem ute i skogarna. Kan det bli bättre?! Och jag är superglad över att Hymra och Opalen skall få träffa varandra igen ,  det svåraste med att flytta från Louise var nog trots allt att jag tog Hymra ifrån hennes vänner - bara sådär. För alltid?

Jag har inte haft någon ork alls att varken skriva texter eller äns ta mig upp ifrån sängen.. Dvs. jag har inte träffat Hymra på flera dagar! Efter att pappa har lagat tutan på bilen min idag så skall jag ta mig orken att åka dit. Längtar! Då skall jag också påbörja behandlingen med Hymras hovar och förhoppningsvis kan Hymra snart gå oömmat på allt underlag i alla gångarter igen!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0