Surprice

Idag är det fredag vilket innebär ridning med klassen. Idag lyckades jag inte komma undan utan fick rida hästen Surprice. Han har varit under behandling, och jiesses vilken skillnad. Förut ville ingen rida honom, han såg inte ens någon mening med att skritta osv. Idag så sprang han runt som jag vet inte vad, och han tog själv inisiativ till galopp redan ett halvt varv innan jag tänkt fatta galopp, haha skön kille! Lilla surprice..

Just nu väntar jag fortfarande efter besked, men skall ta mig till Hymris innan det blir mörkt. Jag jobbar ju imorgon så idag blir det bara lite lugnt, se film med några vänner och så. Annat blir det på lördag, får vi hoppas!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0