Sjuk + lösdriftsfix

Har varit hemma från praktiken i tre dagar nu, är sjuk eler något åt det hållet. Blir lätt sjuk nu, "skolsjuk" kanske man kan kalla det för? Allt krav, all press gör mig sjuk jobbigt nog. Men nu är det fredag, och jag mår lite bättre av all frukt iallafall! Men har inte varit hos hästen på två dagar, så det blir nog bättre så fort jag träffar henne igen.

Hade tänkt att ordna lite i lösdriftet idag, så mycket som det går och så mycket jag orkar iallafall. Taket till vindskyddet behöver fixas (herregud skall madde upp på en stege?!), och sen skall jag försöka börja på att bygga värmelådan till vattnet. Jockes bil tar upp plats i garaget så har ej haft möjlighet att fixa det än, men skall försöka flytta på den idag. Sen skulle det behövas en ny himalaya - sten , delar av den gamla ligger ju under isen tyvärr. Mockning skulle hagen må bra utav också, hmm bara att sätta fart alltså! Får se om jag gör något alls ;) Om inte annat lär jag dit och ge vatten och fixa hovar iallafall.

/madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0