Lördags-skoj

Imorgon blir min sista "riktiga" dag i Borlänge innan jag åker till Ramshyttan igen! Firar det med att jobba fm, åka till Hymris, gå på borlänge melodifestival och se underbara Yanal uppträda + fota (detta år skall du bannemig vinna :D , och sen åka till Crilles stuga ( och hmm fira livet?) med massor av goa människor. Underbart! Om jag håller mig frisk så att säga, annars ligger jag illa därann.

Vet inte om jag har tid för uppdatering här imorgon, eller i helgen över huvudtaget men annars får jag väl spara alla bilder och vad som nu kan tänkas sig bli kvar efter helgen och lägga upp det här när jag har tid. Bättre än inget, right?

Nu skall jag gråta som en fjortis, har hört att fadershjärtan ej kan motstå det. Japp, försöker att köpa en till häst!

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0