Lördag 4/2

Idag så jobbade jag med Johanna, 07:00-16:00. Det var kallt ute men gick bra med mycket kläder, tyvärr blev en av hästarna dålig av kylan. Arbetsuppgifterna var de vanliga, körde även hingsten Robert Pattinsson & stoet Tage - gick super :) Blev klar i tid och när jag kom hem så fixade jag mig inför kvällen då jag skulle till falun för att träffa Amica, hennes kusin och Mona. Men det blev inget av det och det blev tyvärr för sent för att gå till Hymris.

Är ni hos era hästar varje dag? Jag är i princip hos hymris minst en gång om dagen, beror på hur mycket jag hinner. Men även om jag inte kan en dag och jag känner mig elak så är det nog bra för hästen att ha en människofri dag. Eller vad tror ni?

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0