Kallt och hemlighetsfullt

Idag sov jag lite väl länge, sysslade med lite musik sedan och det slutade med att jag åkte till jobbet då jag var uttråkad. Jag hjälpte till lite där, sen åkte jag och karro och kikade lite ytterligare på **********. Nu har vi fått en liten större bild på det hela iallafall, får se hur det blir.

Nu är klockan alldeles för mycket men det är väl bara att klä på sig igen för att kolla till Hymris :) Hovarna lär också skötas, kroppen masseras och visiteras, och vattnet lär fyllas på. Imorgon börjar praktiken också. Jag kommer att vara på Borlänge ridklubb den första veckan, sen åker jag till Ramshyttan/Nora som vanligt.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0