I'm just gonna take a minute and let it breeze

Låter denna dag vara osagd och inväntar nästa dag för att få besked. På söndag skall jag egentligen till Nora men funderar på att stanna hemma nu.. Nora är ett underbart ställe att fly vardagen till, men som man säger, saker och ting kommer alltid ikapp och nu är jag fast. Att fokusera på det viktigaste är vad som behövs göras, lättare sagt en gjort, men inget omöjligt. Jag har ju min lille hjärtehäst!

Idag gjorde väl inte jag och Hymris så mycket, gjorde annat. Dock så finns det nog inget jag gör som inte har något samband med henne, haha. Får väl helt enkelt hoppas på att allt klarnar till snart.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0