Hymra på google

Kallblodstravarna måste ju ha ett svenskt/nordiskt namn, och ingen får heta samma sak. Jag vet inte vad Hymras kommer ifrån, men jag vet däremot att hon är den ända i hela världen som har det namnet. Innan när jag sökt på "Hymra" på google så har det kommit upp "menar du hamra" / "menar du hyra". Men nu finns hon på så många ställen på internet att google till och med föreslår hennes namn!



Dock så är jag numer väldigt nogrann med vad jag skriver om henne här, det är hennes privata liv och inget alla skall kunna läsa på internet. Så det som finns här är sånt hon tycker är okej och sånt som kan ge kunskap till andra!

Men är hon inte vacker, fina fina Hymra?



/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0