Uppdatering!

Måste börja med att be så jääätte mycket om ursäkt, mitt internet har lagt av totalt, och imorgon åker jag som sagt var till skogen på praktik. Är dock hemma på helgerna och hoppas att vi har internet här då! När internet fungerar igen så kommer nog strax bland annat en film jag och Amica håller på med. En film som har något alldeles extra! ;) Lite mer uppdatering samt bilder. Igår flyttade jag Hymra från betet, men inte hem till stallet igen utan till ett lösdrift! Det är en skogshage vilket passar Hymra alldeles utmärkt och hon verkas trivas jätte bra där. Igår var dem 5 hästar i hagen, idag var dem dock endast 3 då dem andra var i en annan hage, men vi får se sen vilka dem kommer bli i den hagen. Just nu är det iallafall Opalen, Hymra och Conny (en tinker), ifall inte dem andra är tillbaka så att säga.


Blev så glad när jag kom till lösdriftet och fick se detta, min skogsvildhäst kom gnäggandes och välkomnade mig. så glad hon var!





En del av grässtället i hagen. hagen är lite lerig på vissa ställen men det håller på att torka upp :)


Conny och Opalen i bakgrunden

hoppas det är bra med er. kommer fota massor från min praktikplats www.ramshyttanhorsefarm.se !

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0