Internet sprang till skogs

Min familj har haft den bärbara datorn + internet i stugan så jag har tyvärr ej haft tillgång till dator och ej kunnat uppdatera här på bloggen. I fredags var vi ett gäng som satt i skogen vid en brasa och hade lite allmänt trevligt. Några följde även med mig hem efter det och satt och skrattade åt verkligen allt i min källare. Myyys!

Igår så hade jag tänkt att ha fotosession med mig Hymra, Karro och Opalen vid skogsgläntan/skogsängarna men det blev tyvärr ändrade planer. Får ta det en annan dag istället! Blev ingen promenad med Hymra alls då jag verkligen inte orkade, mådde lite halvdant och de spöregnade osv.

Idag så jobbade jag 07:00 - 16:00 med Lovisa. Det gick jätte bra, hon var ledig ett par timmar (ca 10.30.14.30) och då var jag själv. Fast nej själv var jag verkligen inte, med 30 hästar, 3katter och en hund så är man inte själv, haha. Myste lite med djuren, lyssnade på eminem, bytte hästar i hagarna och så medans hon var borta. Åke har tydligen flyttat, lite jobbigt men hoppas han hamnat på ett bättre ställe för det förtjänar han verkligen! Det har dock kommit ett par nya hästar, Helge och Enberg. Enberg är (tror jag) ett 1årigt varmblod, hingst. En underbarhäst, hur dundertrevlig och omtänksam som helst. Livsnjutare verkligen :') Helge hamnade hos oss för att dem som hade han ej orkade med honom, "problemhäst" som han kallas för. Också jätte trevlig, har inte haft allt för mycket kontakt med honom än dock.

Nu skall jag till crille för att se på film med han och Hymra, hahahha. Ibland lyckas jag, hymra?! Menar självklart Francis, ibland kanske jag tänker lite fööör mycket på min älskade Hymris? ;) Nejdå man kan inte tänka för mycket på henne, hon är kunglig min fina tjej!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0