Ändring

Jag kommer ej att åka till Nora imorgon, utan det blir på tisdag. Imorgon blir jag dock ledig, så lär bli hemma med hästen och pussa massor på henne :) Frågade lite mer om stället, och det är en kille från holland där nu på praktik, och så kommer det en tjej från USA nästa vecka. Skall bli intresannt! Vi har dock inte samma arbetsuppgifter, dem kommer mest odla osv, jag kommer nästan bara hålla på med hästarna. Det jag skulle få göra var fixa staket, borsta, rida osv. Låter intresannt!

Vi har även en till gästbloggare här, Amica! Superkul tycker jag :) Men nu skall jag fira pappa i förskott eftersom jag ej är hemma på hans födelsedag. Och sen skall jag ta cykeln och pussa hästen gonatt. Känns så härligt att bara kunna ta cykeln och vara vid hästarna nästan direkt, är så mycket närmare nu!

Jag har inget internet nu hellet btw, jag snor ett jag INTE får använda, så snälla skvallra inte ;)

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0