Madde & Hymra film

"Tog Hymra till Paddocken för andra gången. Då vi flyttat till ett nytt ställe så var det väldigt nervöst första gången och hon sprang mest runt och "hingstade" sig. Idag var hon dock lugn, och hon hade en hel del att bjuda på! Det blev lite löslongering, lek och ridning. Löslongering har vi aldrig prövat på förut, så det var verkligen över förväntat. Ridningen var också helt nytt, har setat lite på henne förut löst när hon betat, men att rida runt i paddock har aldrig gått innan, och absolut inte löst. Underbara tjejen!"

http://www.youtube.com/watch?v=3jtDTZkzh7o


Kommentarer
Postat av: HÖHÖ

Har du tagit bort plåg videon? du vet när ni kyter ett grimmskaft runt benen på nån häst och drar i ire så hästen ska lägga sig? du sitter och skrattar som en retard och hästen är livrädd?

2011-11-01 @ 19:54:10
Postat av: Madde

men haha! :D eller den när jag slår hästarna och halvt dödar dem osv? ;) nej men seriöst om någon knytit grimskaft för att en häst skall lägga sig ned så är inte det mitt ansvar, jag själv tycker att det är galet fel gjort, och om jag skulle skratta så skulle det knappast vara för att jag tyckte att det var rätt gjort.

2011-11-06 @ 20:13:06
URL: http://prancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0