Nystart

Jag orkar inte längre vänta på en nystart, Matilda bloggar inte längre här och meningen är att jag skall blogga med någon ny, men tyvärr har jag inte hittat någon än som kan/vill. Jag hade tänkt en nystart med nya inlägg, ny design osv, men det får komma som det kommer för jag tänker bli aktiv här igen, och om ni vill så får ni gärna läsa.

Jag kan inte säga på rak arm om vad jag kommer att blogga om, men förmodligen blir det om mig och Hymra, åsikter & texter, alternativ vård, och ja det visar nog sig med tiden. Jag kommer försöka publicera 2 texter per vecka resten kan bli vad som helst, men på onsdagar och lördagar kommer jag publicera texter. Dessa texter kan både vara nyskrivna eller något jag skrivit innan. På måndagar kommer jag även att publicera en "peppande" video. Måndagar är en tuff dag och speciellt nu i höst/vintermörket, så tanken med dessa videosar är att få er att må bättre och gladare och mer peppade inför veckan!

Jag hoppas att detta är okej med er, kram / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0