If tomorrow never comes will she know how much I loved her

Ett par ord, ett par ord så maktfulla, och hela världen rasar samman.
Men jag ger inte upp, inte för den jag älskar.

jag skall bygga upp en hel värld på 7 dagar

Finns det någon vänlig själ som vet någon lösdriftsplats i dalarna, helst nära borlänge?
Jag kan bygga en del själv om det krävs, kanske ni vet nån som endast har lite mark jag skulle kunna få låna? Allt är av intresse.

_________________________________________________________

Jag och Karro satt i Cheaters (miniatyrhingsten) hage och pratade och myste i ca 1 timme idag. Han är verkligen urgullig, så genomsnäll hela han! Efter det så gick jag till Hymras hage för att hämta henne och så släppte vi henne och Opalen på ridbanan. Det blev inte allt för mycket lek då Hymra endast var intreserade av hästen "Roffe" som står precis brevid ridbanan. Jag antar att hennes hingstbeteende och hennes skrik skulle skrämma de flesta icke hästmänniskor, men ni skulle sett henne hur glad hon var emellan åt, när ingen såg.. ;) Jag tror faktiskt hon har en liten förälskelse för honom, så sött! Men men nog pratat om Hymras alla pojkvänner, lite lek blev det faktiskt, och tro det eller ej, Hymra galopperade! Galet men sant..

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0