Sommarvärme

Låg och drog mig imorse och fick ett samtal ifrån amanda, hon hade varit och köpt färg till mig, LILA färg! Haha detta kan bli intresannt :) Hon skall i alla fall färga imorn så håret blir fixat innan P&L :) Hur som helst, hon var hundvakt åt Viggo igen så vi tog med honom och cyklade till betet. Pga sommarvärmen så gjirde jag inget med Hymris men Amanda red iväg en vända med Bengis så jag och Viggo följde med. Tog bilder för att lägga upp här men det går ej att föra över dem?! Samma igår när Jag och Hymris badade... Så irreterande!

Nu är jag hemma men om 30min så cyklar jag till Amanda igen, vi skall lämna viggo och sen drar vi ner till stan. Amanda skall till körskolan och jag skall hämta mitt P&L band, snacka om att det kommer att bli varmt!
Sen skall jag försöka hinna träffa Yanal också, han åker ju imorgon bitti och blir borta hela dagen, ge mig lite tid någon? Kvällen är oplanerad än så länge i alla fall, kanske blir att åka ner till festivalen och träffa lite goa människor? Vi får se.

Ojuste, jag är hundvakt imorgon till Viggo ett tag, jag hämtar han vid 8:30 så det blir en tidig morgon!
Jag tänkte ta en långpromenad med han i skogen och ta med Systemkameran, så  bilder på det kommer imorgon!

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0