Musiken härskar

Nu sitter jag här igen, helt slut från igår och skall försöka hinna åka till Hymris innan jag drar ut till P&L igen. Igår, hmm vad skall man säga? Varje dag bjuder på överraskningar, gårdagen bjöd på fler än väntat. Aav de band jag skrev upp att jag skulle titta på så såg jag faktiskt bara Jimmy eat world, och kom till och med sent - klantigt!
Sen vet jag inte vad som hände, vi drog ut till en gård där det var lite fest, haha en DJ mixade musik på ett sånt dära mattställ - helgalet! Sen skulle jag träffa lite folk, så tog med mig en av mina vänner medans de andra skulle se Lykke Li. Väl där vi mötte lite folk så pratade vi mest och så, sen drog dem med oss på en konsert - rockabilly!
Haha jag lyssnar knappast på rockabilly, men jävlar vilket tryck det var! Till skillnad från pupliken till Jimmy eat world som var otroligt lam så var denna publik asgrym! Efter detta band så gick vi för att se, kings of leon men dem sög så vi drog ut til ldem vi var med på rockabillyn istället och satt där ett tag. Sen fick vi skjuts hem då de inte vilel att vi skulle gå ensamma, vas skall man säga.. Vägen till bilen var mer än dubbelt så lång en vägen hem - haha!

John linderbs trio, rockabilly bandet skrev btw såhär om gårkvällen: "Jävlarrr vilket tryck på peace and love igår! Tack!!!" Kan inte merän hålla med.

Bilder och filmer har jag massor av, men kan inte få dem till daotrn, störande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0