Hemma

Nu är jag äntligen hemma, peace and love - bandet är hämtat och så har jag varit lite överallt med några vänner :) Yanal hann jag ej träffa men vi skulle förmodligen hitta på något ikväll, kul! :)

Kom hur som helst att tänka på att ni kanske inte vet vem jag och hymra är, är ju van med mina bevakare/läsare från "Dayviews" och min gamla blogg. Så vad sägs om ett Hymra inlägg med filmer och bilder på oss?
Jo ett sånt får det bli, skall bara komma på hur man för över från mobilen.. Matilda kanske vet, vi har ju lika mobiler, fast jag har haft mi n längre hehe..

Känns lite dumt att blogga nu btw, för ni kan inte se detta förän vi har öppnat den offentligt då det är meningen att ni skall ha massor av spännande att läsa här. Och så skriver jag bara strunt? Hmm skall bli fler texter, men det känns också så dumt då jag skrivit om det mesta på bdb och min gamla blogg.. Så ni kanske har läst dem redan, eller så har nit inte det. Kanske blir en dag då jag bara lägger upp gamla texter, vi får se.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0