Godmorgon!

Nu är jag vaken, eller ja, jag vaknade för en liten stund sedan. Jag sitter här med plättar till frukost och förbereder mig för att vakna tillräckligt så att jag ska orka åka bort till Billy och rida en sväng i solskenet. Idag så blir det (som sagt) en sväng till Billy, sen så åker jag till ridskolan och hjälper till från klockan 3 och fram tills min egen lektion. Vi fick sådana förmåner att vi kunde köpa till 3 veckor extra på ridningen, dock så kunde jag bara köpa till den här veckan och nästa då jag kom hem på kvällen i måndags efter att jag vart på ridlägret i Hofors. Men det kan jag berätta om senare ikväll eller möjligtvis imorgon.



/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0