Packar



Har nyligen duschat och skall nu fixa mig och packa! Låten ovan spelas högt och humöret är på topp! Lyssna på vad han försöker förmedla btw, det är en sann berättelse och något ni säkert läst om i tidningarna, han som ej respekterades för sin läggning av religionen och tog livet av sig. Älskar låten, och ännu bättre är den live. Kapten röd spelade denna på sin konsert på Peace and Love och det var premiärlive för denna låten!

Hur som helst det var inte låten jag skulle prata om, skall försöka packa och sen åker jag till Matilda för att hämta upp henne. Vi åker till hästarna sen, och vad vi ska göra där får ni se på bloggen sen! Efter det åker vi hem till mig och duschar och fixar oss sen åker vi iväg och kommer hem imorgon! Vart vi skall är än så länge hemligt ;)

Imorgon kommer jag och Matilda hem och vi åker först till hästarna för att a hand om dem, sen hit för att fixa oss, sen drar vi iväg igen!

Humöret är på topp, och tar hit en till låt "bad romance" utfört av ett av mina favoritband!



/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0