Utan internet

Jag har varit utan internet så har ej kunnat uppdatera, tyvärr. Blogg.se fungerar fortfarande inte för Matilda, kanske att hon istället kan skicka inläggen till mig så lägger jag upp den för bloggen börjar bli lidande nu. Men har tänkt att ta tag i den och uppdatera flitigt av vad som är kvar av denna dag!

Minna Ny
Anja, ett av stona som står tillsammans med Hymra har kommit tillbaka nu till betet igen tillsammans med sitt föl! Så vacker hon var! Hon har en stor stjärn och är glosögd på ena ögat, ser väldigt speciell ut. Jag tror de kom överens till att döpa henne till Minna Ny, men de var inte riktigt överens haha.. Eftersom det är sol ute nu så lär jag väl ta med systemkameran idag iaf så blir mer om henne senare :)

Vad vill ni läsa om?
Har tänkt att skriva ett par texter samt göra en film men letar efter insperation. Vad skulle ni tycka att det var intresannt att läsa om? Har fått förfrågan av många att skriva om flugmedel, så det kommer nog upp idag.. Men vad mer än det? Natural Horsemanship, motion, skor/barfota? Alla som läser detta är tvugna att ge minst 3 seriösa förslag!  Jag inspererar er gärna i bild, text och film, bara jag vet om vad :)

/Madde

Kommentarer
Postat av: Maja

Natural Horsemanship är alltid kul att läsa om :)

2011-07-27 @ 20:46:47
URL: http://lerbackenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0