Underbar dag

Hittills så har jag och Madde vart till Billy, och Hymra. Vi har vart påväg att välta med mopeden en gång för att Madde tvärnitade för en fågel som ändå flög iväg, jag slog huvudet i Maddes bakhuvud och började skratta. Annars så har det vart en relativt problemfri dag förutom en 100% otaggad Billy, en katt som skrämde livet ur mig och en Hymra som tyckte att det var kul att bara stå och stirra på oss när vi ropade på henne i hagen.

Så för tillfället så sitter jag vid Maddes dator och tvingar henne att lyssna på min musik. Funderar lite över hur uppskattat det är egentligen, men antar att det är lungt. ;) Men nu så ska jag gå, mer update får ni senare!

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0