Sommarbus och morötter

Idag följde Karro, hon som har Opalen , med till Hymris för att fota. Vi gjorde ingenting "specielt" idag, utan jag gav henne helt enkelt maten, hade på salva på såren, borstade henne och sen gick vi ut på ängen för att mysa lite (och käka lite morötter såklart). Repet tog jag av ganska snabbt då jag hatar att inte ge henne all den friheten hon förtjänar och behöver.
Karro hade redan varit hos Opalen på morgonen så hon sysselsatte sig med att fota mig och Hymra, jag lovar jag har nog minst en bild för varje steg vi tagit - haha!

Hur som helst istället för att lägga upp alla bilder här så gjorde jag en video med några av bilderna. Videon är slarvigt gjord, gjorde den bara för att visa er hur min och Hymras vardag kan se ut helt enkelt. Så här har ni mig och Hymra i all enkelhet:



/Madde

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, jätte mysig film :')

2011-07-10 @ 06:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0