Ridpass nummer två!

Det vart en sväng ut till Billy också, en som jag själv antog skulle bli kort. Men den blev längre än vad jag tänkt. Jag hann med att prata med Emma så jag fick med mig henne på en ridtur. Emma visade mig en längre väg utav en utav mina favoritvägar. Superhärlig, och på slutet så träffade vi på ett par riktigt söta minishettisar som stod och skrek till våra "stora" ponnyer för att dom ville hälsa. Vi gick fram till hagen men lät inte hästarna hälsa på varandra, med risk för att dom där små busarna skulle hoppa genom staketet. ;)

Det var en riktigt mysig tur, som verkligen måste göras om! ;)


bjussar på en söt liten bild på billy, ovisad tror jag nog?

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0