Ridbanan

Idag så följde jag med Matilda och Billy till ridbanan. Eftersom jag var hundvakt till Viggo så fick han följa med, ridbanan är faktiskt kombinerad rid- och agiltiybana så finns en hel del agilitygrejer där.
Matilda kommer säkert att skriva om vad hon och billy gjorde sen,  och hon lägger nog upp bilderna på dem då så jag väntar med att lägga ut dem. Men jag filmade och fotade lite iaf, och busade runt med Viggo såklart. Jag prövade att springa tunnel med viggo, men jag fick krypa själv.. Feg hundis ;)






Madde : uuuut jag vill uuuut
Viggo: Maaadde, är du där inne? koooom nuuuu!


Matilda och Viggo hoppar lite :)


"I believe I can fly"

/Madde


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Varför vevar hon med spön när hunden ska hoppa? :P

2011-07-10 @ 21:09:45
URL: http://ponnykings.blogg.se/
Postat av: Madde

Det kan väl egentligen bara Matilda svara på, men skulle faktiskt vilja påstå att bilderna är lite missvisande. Hon viftar inte på spöna, utan de lekte med spöna som pinnar, och att leka med pinnar är superskoj tyckte hundis :)

2011-07-10 @ 21:51:05
URL: http://prancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0