Överraskning



Ikväll (kanske imorgon) så kommer ni att få er en ordentlig överraskning, det innehåller både film och bild men mer än så tänker jag inte avslöja! ;) Dock så har både jag och Madde massor att göra idag så ni kommer inte att få någon särskilt bra uppdatering. Dock så har jag fixat iordning några tidsinställda inlägg som poppar upp under eftermiddagen och förmiddagen imorgon. Ska kika på om jag kan koppla min mobil till bloggen så att ni kanske kan få lite mer liveupdate. Ni kanske listar ut det själva, men det återstår att se! 

Gör väl samma som Madde och ger er några låtar som jag dunkar at the moment! Jag är superexcited! 





/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0