Övernattningen mm.

Om lite mer än två timmar så åker jag till Saltarö, Stockholm, för att träffa mina underbara kusiner samt släkt! Jag kommer hem igen på Söndag, så uppdatering kommer tyvärr ej bli aktuellt förän Måndag.

Hur som helst, har varit ganska oaktiv här, i onsdags hämtade jag Matilda och vi åkte till Billy. Hon red till paddocken och jag följde efter och sen lyckades jag övertala henne om att rida löst, så tog av hennes träns och sen var det försent att ändra sig! Härligt att se ändå, jag har inte sett dem allt för många gånger men ser redan utveckling - underbart! Bilderna har Matilda fått så hon kommer nog att berätta mer om detta och lägga ut fler bilder sen, om jag känner henne rätt.

Efter hon blivit klar hos Billy åkte vi till Hymra för att jag skulle ta hand om henne och hennes sår. Såret har faktiskt börjat att läka, känns jätte bra!


Matilda smygfotade när jag och Hymra sprang från hagen för att skynda oss :')

När vi var klar hos Hymra så åkte vi hem till mig, duschade och Bytte om och sen for vi iväg till en söt liten by på landet, nämnligen hos Amica!
Videor kommer ev. sen, men har inte riktigt tid med det så slänger istället upp några bilder.


Matilda och Laika på en av promenaderna, lite saktare gick det för mig och Vladde!


Släppte Vladde lös i skogen :)


Amicas kanin :)


Amica o två av kaninungarna


Vladde i hage :)


:)


Amica testar på flughuva;)

Har fler bilder på den andra kameran som dyker upp snart men nu lär jag kika till älskade Hymris och se hur hon mår innan jag åker, vi höres!

/Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysiga bilder =D <3

2011-07-15 @ 19:45:16
URL: http://pyttttee.devote.se/
Postat av: kristina

hahahaahahahah fan för amica säger jag bara...

2011-07-15 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0