Lösträning

Precis som Madde tjuvat lite och avslöjat så har hon fotograferat mig och Billy idag. Han fick gå lös inne på banan och göra lite vad han ville medans vi plockade fram hundtunnel och två stolar + en bom så fick Viggo hoppa lite hinder medans Billy solade. Fast han ville väldigt gärna vara med han också, så han fick vara med lite på sidan. Dock så var tunneln bland det läskigaste som han någonsin sett verkade det som, han blåste upp sig och gick skänkelvikningar mot tunneln - Tills den rörde på sig! Då så kastade han sig iväg och bockade.

Sedan så pysslade jag lite med lösträning, jag arbetade med att driva honom ifrån mig och stanna honom på håll. När jag löstränar så vill han gärna springa på en mindre och mindre volt. Därför så har jag två spön så att jag kan driva honom ifrån mig och anända dom som förlängda armar. Ni kommer att få en liten film med klipp ifrån träningen idag, dock så vet jag inte om den kommer idag eller imorgon. Det beror helt på hur länge jag och Madde orkar sitta vid datorerna! Haha.


favoritbilden ifrån dagen.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0