Köpes

Nu så har jag och Olivia börjat planera en liten tripp till Västerås och Hööks, Glada Hästen + Hamre Hästsport. Nu så var det ju faktiskt så att Hamre inte hade någon webbshop så man kunde inte kika in på deras sortiment, men dom verkar dock ha ganska så mycket märkesgrejer om jag såg rätt på märkena. Så vi kanske inte handlar så jättemycket där, men på Hööks och Glada hästen så fanns det mycket grejer som jag ville ha. 



Det ser nog dock dyrare ut än vad det egentligen är, grimman som är ifrån hööks gick på under 100-lappen och för en lädergrimma så känns det som om det vore värt det. Flätkitet har jag för mig kostade 39 kr och flugpannbanden (jag använder dom vid ridning) kostade 29 kr/st. Sen så var det lite fler billiga småsaker som ni ser. Det dyraste är nog dock böckerna, schabraken, Roeckl handskarna och Pannlampan! Dock så är jag inte helt 100% säker på att jag ska ha båda böckerna och pannlampan/handskarna. Vi får väl se hur schabraken känns i verkligheten och om storlekarna finns inne osv. 

Ni måste väl hålla med om att jag bloggat grymt idag? Och jag har inte ens åkt till Billy än och bara vart vaken i 5 timmar!

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Olivia :D

Jag kom på en as bra idé Matilda, vi kan ju dela på spänst och harmoni :D betala halva var så kan den pendla mellan oss! :)

2011-07-10 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0