Hymra och hovar

Mestadelen av denna dag har som övriga dagar hela denna sommar gått till att leta efter någon villig att verka Hymra. Hennes hovar ser förjävliga ut, och vill helst inte verka själv.. Jag ringde Birgitta, kursledare på SANHCP idag och frågade ifall hon kunde komma, med då visade det sig att hon just exeminiserat en hovformsspeciallist i Avesta. Så nu ska Emma som hon heter komma Måndag förmiddag och det känns super! Hon skall även ta av skorna på Opalen och verka henne, välkommen till barfotagänget Karro och Opalis!

Nu när jag har en hovvårdare så är det bara att söka vidare igen...
... efter ett löstfrift. För att bo i bondelän (dalarna) så finns det OTROLIGT lite lösdrift, speciellt i Borlängetrakten. Man tycker ju att lösdrift borde vara standard här, jag menar kossorna och strutsarna står ju på lösdrift? Jag vet ett lösdrift som faktiskt är på samma väg som jag bor på, men frågan är om hon inte står bättre där hon står nu. Samtidigt så vill jag ju ha en skogshage, ingen som vet ett lösdrift någonstans? Annars får jag väl göra som jag sade till Amica, ställa Hymra där när alla sover ;)

Nej nu skall jag leta vidare!


Hem sökes

/Madde

Kommentarer
Postat av: JonnaNS

Åh, Avesta? Kan man få namn och mejl till den kvinnan tror du? x)

2011-07-31 @ 02:38:17
URL: http://jonnans.blogg.se/
Postat av: Madde

Javisst kan du få det, tar det privat! :)

2011-07-31 @ 03:26:53
URL: http://prancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0