Höstkatalogen är ute!

Nu så har Hööks lagt upp på hemsidan om att du kan beställa hem deras nya höstkatalog! Men visste DU om att du lika gärna kan kika på den via internet? Själv så är jag väldigt glad över att den finns på internet, det innebär ju att man kan kika på den och titta ut sina favoritsaker innan den kommer hem i brevlådan! ;)

Jag vart väldigt förtjust i den nya kollektionen, det var många saker som jag kände passade mig och Billy. Speciellt setet på sidan 59, där det är matchande schabrak och huva. Är väldigt förtjust i schabrak som har just sådan kant. Sen så måste jag väl hissa sidorna 74-75 där dom nya Bolt sakerna finns! Vart helt kär i transportskydden och regntäcket, så söta!


Klicka på bilden för att komma till katalogen!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0