Home sweet home

Får nog ta och dra mig själv i örat för den kassa uppdateringen idag, men till mitt försvar så kan jag bara säga att jag haft lite att göra idag. Och nu så sitter jag här med en sprängande huvudvärk, troligtvis beroende på min nacke. Usch för det.

Dagens ridtur blev dock härlig och lyckad trots huvudvärken, vi red runt Lusberget där det finns en lite längre galoppsträcka. Billy fattade förvånande nog vänster galopp "frivilligt", han brukar inte gilla att fatta vänster men idag så var han så glad över att vi red dit så han taggade till ordentligt. Jag testade att försöka rida med längre tyglar och bara en hand så att jag skulle ha en sådan lätt kontakt till munnen som möjligt, det gick faktiskt förvånansvärt bra. Dock så fick jag ta tag lite i honom och skänkla på när han fick för sig att han skulle kunna gå ut på en åker och äta, puckoponny han är haha! Några bilder får ni, tyvärr tagna med mobilkameran men fick till en bra iallafall. :)







/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0