Hiss



Måste nog hänga på alla andra bloggare, och faktiskt hissa dessa tre produkter ifrån Hööks. Favoriten är nog det marinblåa schabraket, vart helt förtjust i det. Så har jag någonsin pengar över och är påväg till Hööks så kommer jag nog att beställa hem ett sådant till Billy. Även om jag rider med sadel väldigt sällan så skulle jag inte ha någonting emot att ha ett schabrak med täckesgjord under fällperioden, våren med andra ord! ;) Men måste väl tillägga att det var brodyren som jag fastnade mest för, "Bolt. Buck, run, jump!". Hur underbart är inte det, haha!

Är det någon mer än jag som är helt förtjust i dom här schabraken, eller rent utav är en lycklig ägare till någon av sakerna? Har ni isåfall några bilder på dom eller kan berätta lite om hur dom är i verkligheten? 

/Matilda

Kommentarer
Postat av: elin

ååh, tycker också att det är uursnyggt! samma som dig då, det marinblåa ;) fleecetäcket är ju inte helt fel heller!

2011-08-19 @ 12:17:56
URL: http://eeliinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0