Hage

Idag så passade jag på att fota hagen för att försöka visa er hur den ser ut, jag lägger först ur en paintversion jag själv ritat, för annars kommer ni nog inte först alls. Ytan är alderless för stor för att få med på ett foto, men ni får se några delar ur hagen i alla fall. Varje del har sin färg, det gröna finns ej med på bild :)


Formen på hagen ser alltså någorlunda ut såhär, råkade göra ena staketet blått men ni förstår nog ändå. Har knappt koll själv på hur den ser ut då den spröter runt lite hur som helst, haha :)


"Rött område" på kartan.


"Rött område" , ändan (även Hymras favoritträd)


"Gult område" på kartan


"Rosa område" på kartan


"Orange område" på kartan


"Blått område" på kartan


"Brunt område" på kartan


"Lila område" på kartan


"Grått område" på kartan


"Rosa med lila prickar område" på kartan


"Svart område" på kartan

Det tog 30 minuter för mig att gå igenom hagen och ta dessa bilder, och då genade jag och fotade inte allt, så jo den börjar bli stor nu, och större blir den!

/Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin hage. Och stor. Men personligen föredrar jag hellre en mindre hage med kuperad mark, än en suprstor helt öppen med bara ett fåtal träd. Jag tycker det är bra om det är någon sjö, bäck, lite skog, öppen mark, dalar, kullar osv.

2011-07-30 @ 10:48:11
Postat av: Madde

Varför en mindre hage? :) Annan terräng förstår jag dock, men man ser inte hela hagen på dessa bilder, det finns träd, stenmark, "berg att klättra upp på" osv. en stor dal med massor av träd och en bäck håller på att rengöras också för att sen bli en del av hagen. :)

2011-07-30 @ 12:24:40
URL: http://prancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0