Güten Morgen

Nu så får vi väl hoppas på att jag stavade rätt på den rubriken, vilket jag antagligen inte gjorde. Sitter här och har precis ätit frukost och funderar på vad jag ska göra idag när jag inte har Billy och inte kan ta mig någonstans. Så jag väljer att sitta och lyssna på ett utav favoritbanden, Sick Puppies, och äta frukost. Antagligen så kommer det väl att bli någon mix utav att jag bloggar "för mycket" och att det inte kommer vara överdrivet intressanta saker. 

Det första som jag hade tänkt att jag skulle försöka mig på är väl att jag ska testa sätta in ett mönster i bakgrunden på bloggen. Blir det bra så får den vara kvar, annars så struntar jag i det. Men sen så vet jag inte vad jag ska blogga om

Så är det någonting speciellt som ni vill att jag ska blogga om?

För tillfället så kan jag väl vara så snäll och dela med mig av lite bra musik, jag kan då bara säga att varje gång jag hör dessa två låtar så känner jag ett rus genom hela kroppen och det tar mig tillbaks till Peace & Love festivalen. När vi sjöng med i My World, de få rader i refrängen men det går nog faktiskt inte att beskriva hur härligt det var. War var också en härlig låt som vi sjöng med i, jag visste faktiskt inte om den låten men efter att ha hört refrängen en gång så satt den på hjärnan direkt. Jag kan bara säga en sak till dig: Om Sick Puppies spelar i närheten av er, gå på dom även om ni inte gillar deras musik så mycket. Dom är ett grymt liveband!




måste väl bara tillägga att Shimon är ganska så snygg ;)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0