Glad och allt sådant på samma gång

Sitter här och dunkar min glad-musik och tittar tillbaks på bilderna från ridpasset på Billy. Det var nog bland det roligaste jag gjort, även om Billy var loj och trött i värmen. Samma var väl egentligen för mig men det var nästan bra då han var lugn och verkade trivas bättre utan tränset. Varje gång som jag ska ta på honom tränset så vänder han bort huvudet och vill inte riktigt. Nu när jag tog av honom det och lät honom gå lite som han ville så stod han mest still och ville följa efter Madde. Han har faktiskt inte riktigt förstått att han får går lite som han vill, och bestämma lite själv. Eller så kanske han bara är lite osäker, jag vet inte riktigt men när Madde gick ut ur paddocken så gick han runt lite själv och jag testade på trav och lite galopp på honom.

Självklart så hade jag hjälm på mig, och jag tycker absolut inte att man bör rida utan den om ni tänker testa på att rida löst. Ha alltid hjälm när ni sitter till häst!
















Alla bilder är självklart fotograferade av Madde. :)

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ söt tjockis till häst =))

Dräktig eller ätit för mycket ? ;)

Väldigt fin i alla fall =)

2011-07-15 @ 19:42:48
URL: http://pyttttee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0