Fräscht!



Som ni ser så har jag fixat iordning en ny design åt bloggen! Nu så ska det bara fixas iordning lite länkar och kategorier, sen så är det 100% klart! Jag är faktiskt väldigt nöjd med designen då det var första gången någonsin som jag ens testade att animera i CS5. Men det fungerade ju, dessutom så gjordes det utan min trotjänare ritplattan - Så jag är grymt nöjd! Ni får mer än gärna lämna en kommentar på bloggen. Det blir roligare att blogga om man får lite kommentarer och förstår att folk faktiskt bryr sig i vad man skriver, men dock så är det ju bättre om man är "tyst" än att folk ska skicka runt spam kommentarer. Så spam är inte välkommet här, dom kommentarerna raderas direkt! ;)

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

jättefin design ! :)

2011-07-06 @ 11:29:31
URL: http://ourlifees.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0