Fråga vad ni vill

Det här är ett tidsinställt inlägg så när ni läser detta så jobbar jag förmodligen, om jag inte klantat mig och ligger inne på sjukhuset... Jag jobbar tills 16:00 och med tanke på att jag dygnade innan och skall vara i Gylltäkt runt 9:00 imorgon så skall jag sova direkt jag kommit hem. Eller ja, jag tänker först åka till Hymris på hemvägen såklart, min fina lilla flicka.

Hur som helst så kan jag alltså ej blogga idag, men jag tänkte istället låta er ställa mig några frågor!
Ni får fråga mig precis vad ni vill, jag svarar på det mesta. Så snälla överös mig med frågor, alla ni. Det hade bara varit roligt!



/Madde

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad brukar du göra med Hymra på dagarna ? T.ex rida, trick träna ?

2011-07-31 @ 20:16:23
URL: http://lerbackenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0