Eftermiddag

Bloggningen har vart kass ifrån min sida, det här är första inlägget idag. Vad hände där egentligen? Jag som väcktes klockan åtta och gick ner, jo såklart så somnade jag på soffan tills runt halv 11. Sen så satt jag bara och slötittade på tv och pratade med folk på msn. Dåligt av mig!

Idag så ska jag iväg till Billy, men dit åker jag inte förens ikväll. Men vi får se om det blir någon ridtur för det är ganska så tunga moln i luften om jag säger så, åskmoln till råga på allt. Har jag tur så kommer dom att missa större delen av Borlänge, men dom kommer säkert hamna över oss ändå. Om dagens ridning blir av så tänker jag faktiskt rida med sadel för första gången på hur länge som helst, och på grusvägarna så ska jag arbeta med att han ska bli kvick för skänkeln. Det kommer nog ta ett tag att ens börja få fram en reaktion, men ska se om jag ska testa rida med sporrar för en gångs skull. Känns som om han skulle behöva ett lätt tryck med sporarna för att reagera för skänkeln. Och när han då är kvickför sporrarna så kan jag ta av dom och fortsätta med skänklarna som vanligt.


favoritbild i repris

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0