Dålig uppdatering

Måste be om ursökt för dålig uppdatering från vår sida. Blogg.se fungerar just nu inte för Matilda och mitt internet har laggat totalt.

I helgen var jag ju i Saltarö med mina kusiner och där hade vi det jätte roligt. Vi grillade, spelade kubb, gick på stan och besökte nacka köpcentrum. Jag köpte bara en stickad/virkad kortärmad tröja, och är lite småstolt över mig själv som inte köpte mer än så. Innan vi skulle åka hem till Dalarna igen så åkte vi till hamnen där skeppet bounty fanns. Bounty var med i filmen bounty och även i pirates of the caribbean  - filmerna. Så vi gick ombord på skeppet och kollade runt lite, kul att se. :)





/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0